Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Lomaia Ts$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Lomaia Ts. 
Management innovations in primary healthcare (case of Tbilisi children’s policlinics) [Електронний ресурс] / Ts. Lomaia, T. Chakhunashvili // Економіка і регіон. - 2016. - № 1. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_1_18
Розглянуто один з пріоритетів розвитку сфери охорони здоров'я, про підвищення доступності охорони здоров'я і медичного обслуговування для населення, особливо для дітей і підлітків. Вивченню особливостей менеджменту й організаційно-управлінських проблем надано велике значення в забезпеченні якості медичного обслуговування та досягненні ефективності системи охорони здоров'я. З'ясовано, що процеси, які відбуваються в системі охорони здоров'я країни, визначають зацікавленість менеджменту установ первинної ланки охорони здоров'я в тому, щоб управлінська діяльність створила механізми внутрішньої діяльності, що формують мотивацію кращої роботи для медичного персоналу. Це сприятиме підвищенню якості медичного обслуговування. Пропоновані дослідження і досвід, накопичений у зарубіжних країнах, аналіз нормативних актів, підготовлених у Грузії, дали можливість оцінити рівень задоволеності пацієнтів медичним обслуговуванням, отриманим в установах первинної ланки охорони здоров'я. Показник споживання медичних послуг і медичної продуктивності не відповідає міжнародним стандартам, що впливає на ефективність, клінічні результати і якість наданих медичних послуг. Сьогодні відомі різні методи забезпечення й поліпшення якості медичного обслуговування, особлива увага щодо характеристик оцінювання медичного обслуговування повинна приділятися оцінюванню результату, оскільки саме він відображає основну мету медичного обслуговування - надання належної медичної допомоги пацієнтові.
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.766 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського