Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Lomaia Ts$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Lomaia Ts. Management innovations in primary healthcare (case of Tbilisi children’s policlinics) [Електронний ресурс] / Ts. Lomaia, T. Chakhunashvili // Економіка і регіон. - 2016. - № 1. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_1_18 Розглянуто один з пріоритетів розвитку сфери охорони здоров'я, про підвищення доступності охорони здоров'я і медичного обслуговування для населення, особливо для дітей і підлітків. Вивченню особливостей менеджменту й організаційно-управлінських проблем надано велике значення в забезпеченні якості медичного обслуговування та досягненні ефективності системи охорони здоров'я. З'ясовано, що процеси, які відбуваються в системі охорони здоров'я країни, визначають зацікавленість менеджменту установ первинної ланки охорони здоров'я в тому, щоб управлінська діяльність створила механізми внутрішньої діяльності, що формують мотивацію кращої роботи для медичного персоналу. Це сприятиме підвищенню якості медичного обслуговування. Пропоновані дослідження і досвід, накопичений у зарубіжних країнах, аналіз нормативних актів, підготовлених у Грузії, дали можливість оцінити рівень задоволеності пацієнтів медичним обслуговуванням, отриманим в установах первинної ланки охорони здоров'я. Показник споживання медичних послуг і медичної продуктивності не відповідає міжнародним стандартам, що впливає на ефективність, клінічні результати і якість наданих медичних послуг. Сьогодні відомі різні методи забезпечення й поліпшення якості медичного обслуговування, особлива увага щодо характеристик оцінювання медичного обслуговування повинна приділятися оцінюванню результату, оскільки саме він відображає основну мету медичного обслуговування - надання належної медичної допомоги пацієнтові.
|
|
|